Strona główna Książka Autorzy
 
EQ lidera - emocje kontrolowane
2011-04-08

Powszechnie wiadomym jest - o czym nie dają nam zapomnieć serwisy informacyjne i popularnonaukowe artykuły, że zadowoleni pracownicy, to lepsi pracownicy, a tym samym bardziej efektywna organizacja. Wzrost satysfakcji z  pracy oznacza większą wydajność i poprawę wykonania, a także lojalność wobec pracodawcy. Różnicę między zadowolonymi i  niezadowolonymi pracownikami zdają się dostrzegać także same organizację – przeprowadzając cykliczne badania satysfakcji i zaangażowania pracowników. Pytanie - jak później wykorzystują zdobyte w ten sposób informacje - pozostawiam bez odpowiedzi, bo różnie z tym bywa …

Copyright by Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. 2009. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie oraz rozpowszechnianie treści zawartych na witrynie www.zespolypopolsku.pl, w całości bądź w części,
w formie drukowanej bądź za pośrednictwem internetu, jest bez zgody Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. zabronione.
Projekt i realizacja: vigla.pl